onsdag 17. august 2011

Cupcake-lue. Til å spise opp!



Barselgruppen vår skal ha felles bursdagsfeiring for alle de søte 1-åringene - 11 stk. Alle gir gave til den som ble født etter seg. Trym skal gi til ei som heter Margareth. Jeg kom over et bilde av en strikket cupcake-lue på nett, som jeg fikk fryktelig lyst å lage til Margareth. Siden jeg ikke har giddet å lære meg å strikke ordentlig, så ble jeg nødt til å hekle den. Det ble en del prøving og feiling siden jeg ikke hadde noe oppskrift. Litt kjedelig å rekke opp mange timers arbeid, men må man, så må man. Jeg brukte Trym som prøvekanin underveis, noe han ikke alltid syntes var greit.. Han var også modell da jeg skulle ta bilder av resultatet, det var heller ikke så populært...

"Mamma!! Jeg vil vel ikke ha på noe jentelue - ÆSJ!"

2 kommentarer:

Lillebror sa...

Kjempestilig!

Big sis sa...

Skulle ønske jeg var ett år og kunne ha en cupcake-lue :-D