fredag 3. juni 2011

Armbånd med "flette"



Fikk melding fra søsteren min på FB, der hun hadde lagt ved en link til en side. På siden var det bilde av et armbånd som hun hadde veldig lyst på. Som den pliktoppfyllende lillesøsteren jeg er (ehh..) måtte jeg jo lage et slikt til henne. Jeg fant frem brodertråd, smykkelås fra Panduro og en tykk gullenke som jeg en gang i tiden plukket av en veske (trodde i grunn at jeg aldri ble å få bruk for den, men der bor en liten Askeladd i meg..). Fargevalget var egentlig helt tilfeldig, jeg tok de tre fargene jeg hadde. Jeg synes det ble kjempetøft! Hadde lyst å beholde det selv, men jeg klarte å få det avgårde i posten til søsteren min, som fortjente en liten overraskelse i en svært travel hverdag. Hun ble kjempeglad for det, og da er jeg fornøyd:) Nå leter jeg bare etter flere slike tykke lenker, men finner ikke noen plass. Rop ut om du vet av en plass de selger slike. Det klør i fingrene mine etter å lage flere armbånd!
På denne bloggen finner du oppskrift på armbåndet, hvis du vil prøve selv. Det er kjempeenkelt!

3 kommentarer:

Elisabet sa...

wOW! du er kjempe flink ! :D

Anita sa...

Tusen takk Elisabeth:)

Sim sa...

Åååå! Fine, fine armbåndet. Tusen takk :D I dag så jeg et lignende til 3-4000 i et magasin!