fredag 9. april 2010

To stordager og lykke






14. februar var en stor dag for meg, da hadde jeg vært mamma i 10 år. Helt utrolig at Andrea har blitt et helt tiår gammel. Det som gjorde det hele enda mer spesielt var at det også var morsdag. Det var masse å feire på en gang:) Krona på kortet er utstanset kartong som jeg har dekorert med bladgull og "diamanter". En prinsesse verdig:)
Dagen før skjærtorsdag fyllte verdens beste mamma 50 år. Det ble storfest for å feire en ungdommelig og flott dame. Det ble ikke noe tantete feiring for å si det mildt;) Slekta mi kan det der å feste! Jeg derimot måtte nøye meg med brus i glasset og tidlig kveld/natt da jeg er i lykkelige omstendigheter. Jeg og min kjære elskling skal bli foreldre sammen i juli:) Så nå går mye av tiden til "nesting" som det visst kalles. Driver å hekler babyteppe til vogna og syr div utstyr. *LYKKE*

Ingen kommentarer: