mandag 24. august 2009

Sort-hvitt








Farger er fint og flott, men noen ganger er sort-hvitt minst like virkningsfullt. Soverommet vårt er et eksempel på at grått ikke nødvendigvis er kjedelig. Det gjelder å være konsekvent så blir d gjennomført og stilig. Hvis man kun maler kun en vegg kan man driste seg til å male i farger man ellers ikke ville turt. Tapeten har 3D effekt som fremheves bedre med blank maling. Skrivebordet er min arbeidsplass, der sitter jeg og lager saker og ting når kreativiteten blomstrer. Jeg har festet downlights under hylla i stedet for skrivebordlampe. En klappstol med saueskinn får duge som arbeidsstol inntil videre (ønsker meg en Håg capisco, men den er dyyyyr). Nattbordene har jeg laget av hylleplater og hylleknekter fra Ikea. Jeg saget 4 hylleplater i samme lengde som kurvene og skrudde de på veggen slik at kurvene passet akkurat mellom. Samboeren min klager over at de er for små, men jo større nattbord - jo mer rot!

Ingen kommentarer: