mandag 6. juli 2009

The big three o'!




Søsteren min, Lena, hadde 30-årsdag nå nylig. Hun er en super storesøster som jeg er veldig stolt av:) Selv om hun nå offisielt er som voksen å regne, ser det ikke ut som hun er en dag over 20. Hun (som jeg) må vise legitimasjon på polet, i butikken når hun kjøper øl og på utesteder. Hun synes derfor at det å bli 30 er helt greit. Håper jeg takler det like fint som henne når det blir min tur, er jo bare 3 år og 5 dager til...
Bildene over er kortet og gavene hun fikk av meg, laget av meg. Hun ble så glad da hun så bildet at hun måtte gråte noen tårer, den største bekreftelsen jeg har fått noen gang, det kommer jeg aldri til å glemme!

Sjekk ut bloggen til min flinke og voksne søster her: http://jentelus-design.blogspot.com/

1 kommentar:

Jentelus sa...

Flinke, flinke du! Tusen takk for fiiiine gaver og fiiiine kortet :) Noen pepperkorn falt av på veien hjem, men siden jeg syns det er ganske OK å runde 30, så limte jeg dem fast igjen :)