onsdag 13. april 2011

Innpakking og litt mimring..



Det er ikke bare blomster som tar seg ut i cellofan. Jeg har pakket inn mye rart i det. Her er en dåpsgave som består av et Mummi-krus med en smekke sammenrullet til en rose. Med en fortid på VK1 Blomsterdekoratør på Rå videregående og litt blomsterbutikkjobbing, så har jeg god cellofanerfaring (er det et ord?) ;) Jeg hadde en fantastisk tid på Rå, mange gode minner! Fikk datteren min midt i skoleåret, tok 1 mnd permisjon før jeg fortsatte og fullførte. Siden både skolen og klassen var så liten, så lot det seg gjøre at jeg hadde henne med meg i skoletiden. Vi var 8 stk i klassen, 3 på allmenfagene, og vi hadde stort sett et helt bygg for oss selv. Jeg fikk eget stelle/ammerom. Jeg var heller ikke den eneste i klassen som hadde med baby, det var nemlig ei som hadde en sønn på 2 mnd da vi startet. Læreren min fortjener all ros hun kan få, hun var veldig hjelpsom, tålmodig og forståelsesfull. Men tenk, det er 11 år siden nå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e så flink :)