torsdag 29. januar 2009

Tattoo-addict


Det er vanskelig å slutte når man først har begynt. Har 3 stk, men den ene driver jeg og fjerner med laser. Det var en stygg tribal-tabbe jeg gjorde som 15 åring.. Når den er lys nok skal jeg tatovere denne skjønnheten over. Har tegna den selv. Se bort fra skrifta, har ikke bestemt meg for hva som skal stå der enda. Har en kirsebærblomst-grein på skuldra og litt nedover armen, svalen skal være under slik at det ser ut som den flyr fra greina. Også skal det være et par kirsebærblomster rundt den som har løsnet fra greina og svake skyer. Kommer til å bli såååå bra:) Bare å smøre seg med tålmodighet for jeg må vente minst 8 mnd etter siste laserbehandling:(

1 kommentar:

Jentelus sa...

Åååå! Så fin den var! Du er utrolig flink med tegneblyanten altså! :D